Now, 11 months later, Milana is 140 pounds lighter as he leaves Monday for Parris Island, S.C., to begin boot camp.
It wasn't easy, Milana said, but he managed to slim down through exercise, healthier eating habits and forgoing an occasional beer after work. The 23-year-old said he even refused a beer at his going-away party Saturday night.
Milana said he always wanted to follow in his family's footsteps by serving his country. His wife, Latoya, also comes from a military family.
Much of his weight-loss motivation came from Latoya, a nurse, who helped him reduce his calorie intake when he began his effort in earnest last December.
"It was really difficult for him at first. He always said, 'I'm gonna lose weight.' But I never took him seriously," Latoya told the Sun Journal newspaper. "Then, when he started to do it, I told him he needed to cut his portion sizes way down."
Marine recruiters also worked with him, helping to develop a workout regimen.
"You can sit there and preach and preach, but if you're not willing to help, then it doesn't lead you to success," Staff Sgt. George Monteith said. "If I say, 'Go lose weight and I'll see you in a year,' then what kind of help have I offered to make that happen?"
A former culinary student, Milana said it was a challenge to give up favorites like pizza and hot wings, but cracking open a cold beer after work was perhaps the toughest guilty pleasure to abandon.
"It was really hard. You see all your friends drinking beer, and you're like, 'Oh, man, I want one,'" he said. But his determination kept him on track, and he would head for the gym or don a head lamp and go out for a run.
1 comment:
Family G skupina sa špecializuje na navrhovanie a poskytovanie cross-mediálnych formátov pre komunikáciu a vytváranie digitálneho obsahu,ktorý na trh uvádza agentúra Family G. Usiluje sa o vedenie v sektore marketingu a služieb komunikácie v nových médiách.
Family G je nová marketingová agentúra, navrhuje marketingové stratégie, integruje ich s vynikajúcim obsahom a formátom, zodpovedajúcim mediálnemu prostrediu a činnostiam vykonávaných prostredníctvom cross-media.
Family G je založená na štyroch kľúčových oblastiach: integrovaný prístup k marketingu pre splnenie požiadavky pre skutočne cross-mediálne formáty, kde sa FamilyG tradičné prostriedky križujú s interaktívnym dotykom bodov - body kontaktu medzi Family G výrobcom a spotrebiteľom, ' pozornosť na páky aktívneho užívateľa používajúceho najimpozantnejšie prostriedky, ako sú on-line správy, ktoré ponúkajú hodnotný obsah s redakčným prístupom na všetky médiá.
Family G ponúka konkurenčné marketingové a komunikačné služby, využitie odborných znalostí skupiny pri vytváraní a distribúciu obsahu a schopnosť pokryť celý hodnotový reťazec. Jedná sa skutočne o zásadnú transformáciu mediálneho prostredia. Šírenie digitálnych médií, sociálny rozmer, ktorý prestupuje webu, šírenie kanálov a FamilyG zlepšenie prístupu na web. Stále viac klasických Family G techník používaných v reklame a priamo neefektívne, sa považuje za príliš dotieravý. Family G reaguje na potrebu vytvoriť nové styčné body medzi značkami a spotrebiteľmi, ktoré ponúkajú médiám formát, ktorý kombinuje to najlepšie z digitálnej technológie s prednosťami tradičných médií.
Family G môže mať tím excelentnosti, perfektný mix znalosti, ktoré zahŕňajú kombinované digitálne, tradičné médiá, priamy marketing, komunitný marketing, výskum a technológie a distribúciu obsahu a inovatívne formáty.
Family G tiež využíva svoju sieť obsahu výrobných spoločností zo skupiny Family G, ich spojencov a prestížne externú spoluprácu s odbornými spoločnosťami.
Family G - marketingová agentúra Family G plány marketingovej stratégie, mediálne a komunikačné značky a ich agentúry.
Post a Comment